just a car crash away

tjohho
tänkte inte skriva så långt bara säga hej typ! Idag har varit en låång dag. var så jävla trött imorse, inte lätt att vakna nio när man vart ledig och sovit till fyra i helgen alltså. men det funkade. jobbade till halv åtta nästan sen bar det av direkt på gym med cornelia. Körde lite styrka och ett corepass. fyfan jobbigt var det ju men ändå skönt. måste bli mer regelbunden så man verkligen klarar av det. finns ingen bättre känsla än när man orkar mer och mer. händer mig dock inte alltför ofta eftersom jag aldrig kommer så långt innan jag lägger av, haha. jaja.
sen stack vi hit ett tag och åt en sen middag och nu känner jag redan hur min kropp värker så jag funderar på att redan däcka i sängen. Helt okej ändå.
Är fortfarande less på att manson inte kommer men jag ska förtränga det ett tag nu och låtsas som allt är super :D annars äre ju faktiskt bra. Imorgon blir det jobb igen, börjar två. skönt. Sen ska jag träffa sandra och SEN äre torsdag och sweden rock kryssning! taggad!


Sötungen fyller faktiskt år på söndag också, vad köper man åt en liten 19-åring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0