I want to come and see the show

Hola igen!
sitter och tråkar. Har just avslutat ett låångt parti schack mot Andreas, och trots hans evighetsförsök vann jag igen :D fattar inte varför det gick som det gick när jag tävlade i skolan. Haha. Det är så sjukt kul. Vissa behöver sporta, röka, sova eller liknande för att koppla av men jag behöver spela spel. Jag mår bra av det. Kopplar bort annat och bara njuter :) hehehe. nerd
jahapp, imorgon var man då ledig. Och jag sitter och har inget att göra fast jag kan va uppe hela natten eftersom jag har sovmornis! Om det har gått så långt att man lika gärna känner att man kan gå och lägga sig för att man inte har nåt att göra, har man då inget liv? eller är det det som kallas liv, när man lägger sig i tid och jobbar hela dagarna? Isåfall vill jag nog inte ha ett liv..
:D

tänkte bjuda på lite mer bilder från senaste tiden. tar ju knappt kort längre men lite har jag nog :)


Såhär glad var Madde i lördags :)

Titti, Bianca & Corre på Cornelias födelsedag i medis. :)

Jonas och Timmo inte så nyktra på rockkryssningen.

Me and Anni hemma hos titti på kräftis :)

Jag själv på spontankryssning :) hihi





så det var allt jag hade att roa mig med för tillfället. Nu ska jag nog sova ändå och tända ljus, en ny ritual jag  börjat med, ljus rocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0