I don't want to live my life again

Halloj!
sitter och stressäter lite microvärmdmiddag, mums. Blev så att jag fick jobba idag (såklart) men jag lyckades iallafall komma iväg nästan vid fyra, så kom hem för en timme sen. Det var fan kaos på jobbet idag. Bråk och tjaffs och helt plötsligt stack en viss person bara från allting. Det är inte okej, alla är ju liksom beroende av varandra, men vi klarade det fint ändå. Jaja, annars var dte ju asmysigt väder när jag åkte hem. Upplever ju aldrig dagsvädret känns det som, antingen jobbar jag eller sover bort det :D
hehe, jaja. Spelade nyss lite the sims också, fan vad kul. Fast jag måste säga att jag är mer aktiv och seriös i spelet, hmm.
Nej nu ska jag byta om, ska sticka iväg på stripaerobics med Cornelia, need some excersice!
puss o kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0