please stand up, please stand up!

hi!
whats up? sitter och lyssnar på lite lapdance musik som får mig att vilja dansa, woho. var inte på stripaerobicsen igår som jag tänkte, och orkade inte gymma idag heller. Blev dåligt med det den här veckan. kanske hinner man på söndag?
Igår var jag iaf ledig och var i stan med älskling och shoppade lite. som vanligt fann man massor men tänkte att man skulle spara pengarna, men slutade ändå med att man spenderade det sista på mat och andra godsaker :) hehe. köpte tre filmer, chokladpudding och chips och cola och hade en myskväll hos mig igen :) nakna as always ;D eheh
nästan så att det känns ovant att va själv nu när lilla jennypenny inte är här. ;( jaja. köpte iaf en ganska bra skräckfilm och en som var den mest wierda film jag nånsin sett. fattade inget. jaja billigt vare!
Idag var det jobb från 12-19.30 igen. eller ja, en liten sovmorgon fick man ju :) kändes dock ändå väldigt tidigt. Och imorgon blir det jobb från elva igen! Sen bär det av direkt till Madde på mingel och sånt och sen ut antagligen. Är faktiskt ganska sugen på att festa loss men ska ju jobba på lördag så vi får se hur crazy det blir :)
Drömde btw världens konstigaste dröm, och även om jag ofta drömmer sjuka saker så glömms det ju snabbt bort. Men vissa drömmar kan jag inte släppa och det känns som att det finns nån anledning till att man drömmer dom, eller? Något omedvetet iaf måste det ju vara, vilket gjorde den här drömmen till något riktigt creepy, på ett snuskigt sätt. hahaha. aja, tänker inte beskriva mer än så:)


hihi sötisar, ett år sen <3


Well well vad ska man ha på sig imorgon kväll då? Kvällens I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0