Don't you start no fight

hejsan!
idag är det söndag och jag vaknade upp av att det var mörkt ute. Sen tittade jag på klockan som visade 17.20. jisses! haha, borde inte suttit uppe hela natten och haft girlietalk med bianca över msn. haha, men sen visade det ju sig dock att klockan egentligen bara var 16.20, men ändå!
Sen kände jag hur dåligt jag mådde, så har bara varit hemma idag och chillat framför tvn. lite segt, jag som hade planer on my day off! jaja. hoppas jag inte blir riktigt sjuk nu inför nästa vecka.
Annars har helgen varit ganska bra. I fredags var vi ju hemma hos madde på världens godaste småplock/middag och firade hennes 19-årsdag lite i förväg, och sen stack vi till Collage. Var faktiskt mycket bättre än jag trodde, fördomsfull som jag är. Asbra musik, skön stämning och ett jättebra ställe. me like. Kom väl hem runt fyra, la mig halv fem. Tyckte jag var rätt nykter ändå men fan vad det var jobbigt att jobba igår. Jag fattar inte hur jag alltid kan må så dåligt. Nej usch nu tänker jag aldrig mer dricka om jag jobbar dan efter. Eller iaf inte om det är löningshelg med barnfamiljer som skriker hela dagarna. haha usch, Så efter det passet var jag bara hemma igårkväll också. Rätt skönt, men lite tråkigt.
Och så är det jobb imorgon också. Men sen är jag ledig en vecka =D woho. ska bli najs som fan. ska se till att inte förkyla mig mer nu bara.
Jaja, nu kom the family hem från åland så jag ska kanske gå och vara lite social. we'll see. är segare än segast, både i kroppen och i huvudet.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0