don't bother to resist

tjohoo
måndag och ny vecka, och jag är bäst på att uppdatera!
Helgen gick snabbt, som vanligt. Fredags var det en lång arbetsdag och sen skulle det bli movietime men det ställdes tyvärr in så jag var hemma och kikade på idol. Tyvärr har jag ingen rolig favorit så inte riktigt lika intressant men det funkar en seg fredagskvälll.
I lördags var det jobb igen, kaos alltså. fick min lunchrast halv sex(när jag slutade alltså). PÅ kvällen var vi hos Sandra och förade i lägenheten, taggade till på utgång. Men väl inne i stan åkte vi mest runt och sa nja till alla ställen så det slutade med att vi drog hem vid halvtvå efter många turer i tunnelbanan. haha
Dock gjorde det ju att jag inte bara sov bort gårdagen, utan vaknade i någorlunda tid och tog en tripp till Sickla med Corre och köpte lite presenter och sånt :) Senare mötte jag upp Jenny, åt en brakmiddag och såg "bröllopsfotografen" väldigt söt film men lite oskönt slut. Men den var bra! Efter det stack vi hit hem till mig och hade en intim natt tillsammans med tända ljus, nakenhet och lugna favoriter, rawr.. Jag har kommit på att hon är som min pojkvän, fast en söt liten flicka. Vi ses allt oftare, spenderar många nätter tätt omslingrandes tillsammans och allt sånt där. hihi. Hon är dock lite för smal för mig insåg jag inatt. I need som muscles :D
Idag har jag också jobbat, dock fick jag en skön sovmorgon. Så det blev ett kort pass på ca fyra timmar. Fick agera lärare åt en ny tjej, rätt kul. Mitt ansvar om hon inte kan allt nurå..hehe

Yepp that's it, har kommit på världens bästa idé för en ny bok jag vill börja skriva på. .Men jag har ett svårt dilemma. Kan man vara hur ärlig som helst och ändå försöka trycka den sen? Lämna ut namn och skriva om saker som tillochmed kan vara på gränsen till olagliga? Det är alltså inte ficiton jag vill skriva om utan verkligheten. Men det är ju så himla tråkigt att köra safe och göra den mesig bara för att jag är orolig för vilka som läser? Jag är ju trots allt inte en världskänd författare än..;)
Nej det måste jag grubbla på ett tag, vill ju ändå att folk ska läsa det jag skriver :)

nu blire rummet och mys. Har btw fixat wackenbiljetter nu. TAGGAD! bara ca 300 dagar kvar. tjoho!

bjuder på en bild på sötissandra från i lördags! puss!


Kommentarer
Postat av: sandycandy

HAHA har jag sådär lång näsa? :s

2009-10-22 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0