you tell me you love me you lie

hola
har haft en ganska givande helg men den gick så sjukt snabbt tycker jag. är ju dock ledigt imorgon så det är NICE men har inga riktiga planer än så länge. tänkte nog åka och gymma, ska se om jag får nån med mig :)
Igår hängde jag på Anna och Johan till en reggeaklubb. jävligt mysigt ställe även om jag kände mig en aning för nykter och för rockig för ett sånt ställe. Kändes ganska wierd och dansa nykter till nån reggea/house/hiphop artist haha men det tog sig. var ändå kul och intressant :)

Idag har jag chillat rätt hårt, sen begav jag mig på eftermiddagen/kvällen och bjöd Bianca på en sen födelsedagsmiddag. åt på en mysig kina(eller nåt liknande :P) restaurang vid hötorget typ. Asgott och mycket för pengarna. däremot var gästerna brevid oss lite lacka, haha. Herregud vi fattar väl att man kanske inte ska skrika på en restaurang men vi har betalat för att gå ut, låt oss prata om vad vi vill? jaja, det var kul :) sen fikade jag med en av biancas trevliga vänner & sen drog jag till söder och tog en öl.

Nu är jag iaf hemma och segar. kanske ska slagga om ett tag, ska man maybe gå upp i tid och hitta på saker istället för att ta igen sömn? Insåg nu efter ett intressant samtal att den sömn jag förlorat den här veckan var ganska i onödan. When I try to be positive I only get used. So useless. I guess it's the best to go back to the good old habits..

well :) nu drar jag. BTW fan BYB blir bara bättre ju mer man lyssnar. awesomeawesomeawesome. passar alla mood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0