the world was on fire, no one could save me but you

tjoooo
har inte riktigt orkat skriva men nu ska jag komma med lite updates. Jobbat tre slitna dagar och två kvar av denna vecka. Men imorgon är det iaf fredag och helg vilket känns lite skönare :) I tisdags såg vi ju MJs film, som mest var som en sista konsert. mycket fin, rekommenderas. Igår kväll efter jobbet åkte jag och simmade med sandra. ashärligt men shit vad jobbigt det var. haha, märks när man inte tränat på ett tag. Men nu har jag ju faktiskt varit förkyld i typ halva hösten känns det som så..ja. Men det ska upprepas iaf, väldigt nice. Ikväll efter jobbet har jag inte gjort mycket. första kvällen jag är hemma och tar det lugnt på typ en vecka. Tänkte få lite saker gjorda här hemma men WTH, orka. behöver chilla lite. är ganska så slut.
Btw hoppade en jävla jehovas vittnen på mig och försökte lura in mig i deras sekt. Och jag har märkt att folk ALLTId går fram till mig på stan eller vid bussen eller överallt när jag är själv, frågar om bussen, börjar prata eller nåt sånt här. ALLTID jag av alla som finns. why? jag tror jag  helt enkelt ser för snäll ut, det måste jag ändra på. jag ska bli MEAN och säga exakt vad jag tycker till alla. tror det funkar bättre så!
Annars måste jag säga att jag är ganska kluven om vad jag ska göra med mitt jobb. jag behöver få lite persektiv tror jag. pengar är trots allt inte allt, men jävligt mycket :P

Imorgon ska jag förhoppningvis träffa corre och äta middag och hitta på något, men inget mer crazy än så. men på lördag ska jag fan ut och göra stan, var sjukt länge sen. wanna party?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0