the show must go on

hoho
typ fem veckor till jul. sicko. helt sjukt verkligen. sådär får julen inte komma krypande utan att jag märker det. måste man köpa julklappar nu alltså? aja det är ju ett tag kvar
själv har jag jobbat i två dagar. three days to go! sen jävlar. ledighet. iaf ett tag, hur länge vet jag inte än. men niice. Igår kväll kom älskling till mig och vi bröt lite mot vår diet och chips&dippade och såg paranoid park (av töntiga anledningar) och lejonkungen 2, för att jag inte sett den på länge. så underbar <3 inte som ettan men still. älskar soundtracket!
Ikväll var jag och Sandra och simmade direkt efter jobbet. vi plaskade runt i barnbassängen en stund så de blev lite sent men nu är jag iaf hemma och äter lite kiwis till middag.
Ska försöka få det att bli en tidigt kväll ikväll så ska nog kila snart. hörs imorgon antagligen
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0