mother

hejsan!
sitter och segar som fan, ska nog snart lägga mig. är så sjukt trött och utmattad av någon anledning. Igår och idag har jag jobbat som ett djur, kul har det inte varit men imorgon är sista dagen!! på ett tag iaf.. :) vi får se. Igår var det iofs ganska kul för jag fick prova på hur det var att vara arbetsledare, bossade som fan och det var nice att ha makt. Men jag tror jag skulle bli en tyrann i längden så det är nog bra att jag inte har den makten, inte ännu iaf. :)
Ikväll efter jobbet stack jag till Sandra och käkade middag, såg på idol och drack julmust. Mysigt värre. lite för juligt för jag har inte förberett mig än som sagt men snart infinner sig väl känslan :) hemvägen för nån timme sen var väldigt skum. var tvungen att hoppa av bussen för att det brann i dieseloljan eller något, stank sjukt mycket. sen stannade en bil bredvid mig och jag ökade takten in mot skogen, där jag ser två djur, som ser ut som katter men är mycket större. dom bara stod och tittade på mig. rörde sig inte. sen hörde jag nåt mumlande och när jag gick närmare lät det som nån som skrek. först trodde jag nån drev med mig men sedan lät det som att det var djuren eller vadfan det var. jag brukar inte överdramatisera och tro på sånt shit men jag vågade fan inte gå där så jag gick en lång omväg :P haha

åh vad jag längtat efter att den här veckan skulle ta slut. jobbet alltså. snart är det över, då ska jag andas ett tag. ska bli skönt. nu ska jag bege mig mot min säng. upp tidigt imorgon. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0