"I'm not in love , but im gonna fuck you till some body better comes along."

hello dudes
Har haft ett par lediga dagar (eller ja två) och haft det riktigt skönt och avkopplande. Imorgon väntar fem dagars jobb på mig igen, well well. money money. så mycket jag vill köpa och göra så lika bra att stå ut.
I lördags firade vi Bianca hos henne med asroliga spel, singstar, tårta och allt sånt. en nykter hemmakväll helt enkelt med en hel drös med tjejer. mysigt värre. Kom ändå hem halv fem av någon anledning. haha jaja. I söndags firade vi fårs dag och åt tårta och grejer (mycket tårta nu förtiden) och på kvällen åkte jag till baby och såg gamla underbara filmer och åt chips, dipp och cola. mums. sen var vi nakna och tog på varandra igen, as usual. MYS!
Idag har vi varit i täby c och shoppat järnet. blev bara ett par paljettlegging dock men still! awesome!! hittade massa julklappar också, till mig alltså  :) sen var vi på bio, "Så olika". ganska bra. lite cheezy kanske. men oh well.

Imorgon kväll blir det också bio faktiskt :) MJ - this is it! oh vad jag längat. kommer bli grymt hoppas jag. blir direkt efter jobbet.

BTW, ikväll är jag faktiskt lite sad för just nu (eller iaf för nån timme sen) skulle jag stå och se min prins sjunga världens bästa låtar några meter framför mig. <3 men det blev ju inställt och det suger stenhårt. Min drömkväll bara gick upp i rök. därför jag var tvungen att sysselsätta mig med något annat för att inte deppa ihop :(

well well nu snart tror jag jag ska sova, händer inte så mycket här.

"they'll never be good to you, bad to you. they'll never be anything, anything at all"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ett par = två. Ju.

2009-11-10 @ 15:51:42
URL: http://daisyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0