hehehehey!

tjoo
idag är det ny vecka och ledig vecka!! :D:D niiice som fan. sitter och är hur seg som helst i kroppen eftersom jag spenderade min söndag på gymmet, efter ett antal veckors uppehåll. haha. men det var det värt, så sjukt kul. nyttiga sofia.
Idag har jag spenderat dagen i forum och shoppat galet. Nä, tänkte bara köpa lite småsaker, men det gick ändå på nästan tusen. mycket som behövs. fick hem en jättesöt svart klänning som jag tänkte ha på lördag. Åker ju till åland imorgon och blir där typ tills på söndag :) på lördag ska vi på lilla-jul-middag som morfar bjuder på så då tänkte jag vara lite extra tjusig. sen på kvällen ska jag kanske till uffe som fyller 25 också. party. imorgon ska jag upp klockan sju alltså för att hinna med båten. sen blir det en lugn kväll. resten av veckan är ännu ganska oplanerad men det blir nog jävligt bra. skönt att komma bort i vilket fall :)

nä nu ska jag snart bege mig mot rummet och packa det sista. ha en lövely week. kanske hörs. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Haha så töntig du är som använder tjing -.-

2009-11-24 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0