gimmie more

tjoho. här sitter jag i mjukisbyxor och myser. Sista dan idag, eller iaf kanske! jävligt lugnt men segt. fick dock sluta en och en halv timme innan så det var nice som fan :) men nu är jag aastrött. och jag antar att jag kommer bli sjukare nu när jag tar det lugnt, för så blir det alltid. när man stressar håller den sig borta men så fort man varvar ner så. Men ändå, behöver vila. tänkte åka och gratta en vän men så fick jag reda på att han bor långt bort i helvete så nu tänkte jag istället bänka mig framför tvn om tio min och se första avsnittet av robinson :) dock var jag sjukt sugen på hemmafest men nu blire chiiill. nästa vecka ska jag va ledig och då ska jag banne mig va frisk som en  nötkärna :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0