where do you have your girlfriend now?

hola!
ett tag sen. först var jag för arg och upprörd för att skriva, och sen var jag bortrest, och sen har jag helt enkelt inte haft någon blogglust.
Men ska försöka få tillbaka den och updatea lite nu:)

förra måndagen sa jag upp mig på mitt jobb, blev alldeles för mycket av det negativa och jag är bättre än så. tar inte den skiten mera. så nu var man arbestlös om ca tre veckor. what to do är frågan? förhoppningvis blir det norge i vinter, men innan dess får vi se. ge mig gärna ett jobberbjudande om ni har :)
Sen blev det Åland. först med jenny, vi gick ut på onsdagen på dinos och partade så vi knappt minns hur det slutade. sen hälsade jag på släkten, hade fina middager och firade halloween på fredagen. Jag var Michael Jackson för att hedra, resten var typ slutty nurses;D vi var på förfest och sen mariepark där ALLA var utklädda. grymt. På lördagen blev det ölhäng hos tibbi igen och sen fest hos timo och hälsade på folk man inte sett på länge. Natten var mysig, lärde mig skejta, typ. hade iaf träningvärk flera dagar. haha :D

Denna vecka har mindre intressanta saker hänt. jobbat lite, BK och HM. chillat hemma med förkylning. Idag också på min lediga dag har jag varit hemma hela dan och bakat kladdkaka och sett på tv för jag mår så jävla kasst. och jag som skulle komma igång med gymmet igen. fuckelfuck. Igår var dock mysigt, pysselkväll hos Sara&Malin, gjorde massa kort med fjädrar, paljetter och spådde in i våra framtider med spelkort. haha


yes that's it. nu ska jag bli bättre snart igen.
Helg imorgon, hoppas det blir lite roligare då. jobb hela dan dock och på kvällen har jag ingen aning om vad jag ska göra. tänkte bio men det verkar inte bli av så antagligen idol framför tvn? hmm. well see.
sen äre jobb lördag igen och på kvällen ska vi iaf fira Bianca 19 år i efterskott :) blir supermys!

nej nu ska jag nog snart ta och sova, vi hörs dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0