born to be wild

tjenaa!
kom nyss hem ifrån en hektisk arbetsdag och nu sitter jag här och försöker hämta andan lite. nu är jag äntligen ledig i två dagar ;D och ska därför inviga det genom att göra nåt roligt ikväll. vad vet jag inte än, men det ska nog gå och lösa på ett bra sätt :) har ni några roliga partyn kanske?
btw gillar mitt nya smeknamn på jobbet. Förrut var det bara Sofy men som snabbt övergick till Prinseesan. Men nu har joseph kommit på det bästa som ska stanna för evigt; Warriorprincess. Bästa! lyssnar endast till det namnet. passar perfect eftersom jag är både en prinsessa och en krigare. HA

nej nu ska jag chilla lite innan jag hoppar in i duschen och blir snygg. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0