this is what is real

hola amigos.
sitter hemma och är lite uttråkad. planen var att hooka upp med berg men både han och jag var för sega. så jag sitter här hemma, jobbar inte, är klar med allt skolarbete, och är sjuukt uttråkad. trodde jag skulle längta efter den dagen jag var helt free, men fuck no. jag klarar inte av att bara vara tydligen. jag behöver stress obviosuly. so give me a plan, right now.

idag var en solig dag, som började väldigt tidigt med mitt intressanta engelska tal om manson. jag tyckte jag var grym, men sedan hörde jag resten som var ganska mycket seriösare, så ja well. annars var skoldagen rätt slapp, simmade med anna på håltimmen och hängde i forum e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0