she was colourblind

Hello alla glada!
här sitter jag trött, sliten, med sminket sen igår och insåg att imorgon är min sista skoldag!kanske ever! shit alltså. måndag har vi inga lektioner utan typ klassens dag så imorgon gäller det. därför borde jag kanske ha läst åtminstone LITE inför religionsprovet, men pallar inte, improviserar. jag kanske borde skrivit ett riktigt tal till svenskan, istället för bara töntigt babbel, men jag orkar inte. imorgon ska jag gå runt och vara glad och imrpovisera och bara njuta, sista tiden, omg!
hursomhelst

igår var det skiva, sista för i år. Tittis klass. vilket inleddes med middag på crave för min och johns del, sedan mötte jag upp anna och emmi och vi satte oss i svinkalla tanto och drack. det var kallt, kallt och kul. slutade upp med att vi hängde med lite alkisar ofcourse. sedan stack vi till engelen (jag var btw ängel, temat var good vs evil) och dansade natten lång.
Idag har jag jobbat. började som vanligt klockan elva asbakis, spydde magsaft och försökte le mot alla kunder. skulle sluta fyra men slutade halv fyra. jisses, nästan nio timmar! rekord. sen gick min dag. men HA vädret sög. men å andra sidan kommer det bli kanonfint lör+sön, och då jobbar jag ju såklart :( bajs

aja, nu ska jag kanske läsa (yeah right) eller se på tv. imorgon är jag lite taggad på ormingekarnevalen, hänka?


jag var vit och oskyldig igår och anna var het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0