never can never will

hello!

har precis skrivit ett studenttal till bianca som jag ska hålla på fredag. men hon är inte där på lektionen när jag ska läsa det så hon fick höra det nu. hon tyckte det var såå fint, själv är jag mindre nöjd. but im loosing time så jag måste prioritera annat nu. måndag morgon ska jag hålla ett viktigt formellt historiskt engelskatal, och jag har bara helgen (när jag ska jobba!) på mig att skriva och öva in det. shit alltså.  sen nästa vecka är det massa plugg men efter det är jag fanimej KLAR med allt typ :D:D:D

aasnice! om jag nu hinner och det går bra.

hursomhelst idag köpte jag skor. tre par tillochmed. ett par gladiatorsandaler, ett par jobbskor och ett par studentskor :D kändes bra. till ett jävligt bra pris också. :D that made my day

nu ska jag sova lite för imorgon ska jga upp med tuppen, typ.

cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0