måndagsbarn

tjosan
idag är det måndag, få lektioner man måste gå på, men som man borde gå på. vilket resulterade att jag inte gick på nån utan var hemma. men med rätt, fö rjag är sjuk. sitter och fryser. men vad har jag uträttat hela dagen då? inget allt. jag började plugga inför geografi provet imorgon bara för någon timme sen. och nu tar jag en paus. minns inte att vi gått igenom något av de här på lektionerna vi haft. så 25 sidors ny information ska pumpas in i huvudet på en kväll och så ska man få mvg. haha good luck. men om jag inte får det imorgon får jag inte det i slutbetyg, vilket jag verkligen vill. men aja, i guess it's to late. får inte in så mycket mer nu. ska läsa lite imorgon på lunchrasten  och senare ikväll innan jag lägger mig.

förövrigt har vi tydligen slutskiva ändå :D om det inte också är ett rykte. a great thing.

nu ska jag kolla på ballar av stål, en definitivt mer lättsam akttivitet än att läsa om olika breddgraders västvindars hög och lågtryck beroende på passadvindar..hm. alltså jag älskar faktiskt geografi. tro mig, men dagen innan är ingen bra idé att börja plugga, men så blire alltid.


Kommentarer
Postat av: Erika

där ser man :P själv tycker jag geografi är bland de tråkigaste ämnena. jag saknar matten. den har jag alltid tyckt varit kul och har ahft lätt för en massa formler och sånt :D

2009-05-12 @ 10:35:20
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0