it's like a journey

tjohej!
onsdag idag, hoppade skolan, hade bara en lektion. nu sitter jag hemma iträningskläder och ska alldles strax sticka iväg till gymmet där jag ska möta cornelia. hon sov hos mig inatt, vi kollade på lejonkungen och åt chips, det var mysigt. och så slingade vi varandras hår. jag hade ett paket jätteljusa (läs:gula) sliongor hemma som jag provade på skoj, fick för mig att det var på typ nivå 1 så det inte skulle synas, men ack så fel jag hade. nu har jag massvis av gula slingor i mitt annars ganska mörka hår. haha ser ut som ett lejon! men ska färga om det innan studenten, hur fan jag nu ska ha råd med det :O

jaja, annars i måndags gjorde jag ingenting förutom var i skolan. somnade sju på kvällen och sov tills tisdag morgon. helt sjukt. så har aldrig hänt. måste vara tröttt.
well well, när jag kommer hem från gymmet ska jag försöka skriva psykologi, sista stora arbetet nu! woho

imorgon blir det åland.! cya soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0