for some reason I can't explain

hej
idag är det söndag. dock inte söndagen efter senaste inlägget, för då orkade jag inte. nu orkar jag inte heller egentligen. helt ovärt att bli sjuk nu, när det är försommar och så mycket sista-taget-grejjer som ska göras innan man blir fri från skolan. anyhow

örebro var underbart. så skönt att komma bort. träffade en hel del nya och snygga människor. och så var det sjukt kul att se hur erika och ante bodde, med en pizzeria next door och party överallt i allas lägenheter. that's my next dreamworld. kan hända att man tröttnar iofs. på dagarna spelade vi mest vollyboll och solade i sommarvärmen. på valborgsafton som sagt var vi ute och grillade och sen cyklade jag, ante, sebbe och christoffer in till stan. fan vad man hade ont dan efter. vi var packade och gick runt överallt. sen åkte vi tillbaka och kastade boll och gjorde sönder lite lampor och sådär. sen en hård efterfest, minns inget, tydligen kallades jag flipperspelet. fredagskvällen blev en fylla i lägenheten, och lite utanför med trevliga kebabmänniskor. lite orgie, poker, dans och sånt hann vi med innan vi slocknade, vilket bara hälften av oss gjorde.
hursomheslt sen var den helgen över och det var jobb.

annars denna vecka har gått snabbt såklart. hann bara gymma i måndags, har inte haft tid eller ork att göra det mer, och imorgon hinner jag inte heller. attans. i tisdags mötte jag älskling och hon sov hos mig. vi hyrde lite bra filmer och käkade chips. onsdags o torsdags vare jobb. lördags och idag också. inte mycket cash fast man sliter ut sig. i fredagskväll var dregen på tv (igen) det var cute. igårkväll var vi hos cornelia och chillade med öl och singstar. mysigt.

haha palla läsa. jag orkar inte strukturera för jag är så sjukt trött. men nu ska jag nog sova. pallar inte plugga geografi fast jag borde.

btw, vi har ingen slutskiva på vår student och vår klass har utspring som klass nummer 25 av 26 st. KUL.. jaja imorgon kommer era studentinbjudningskort! beware

Kommentarer
Postat av: Erika

inte var det så rörigt heller :D bra att du hade kul i örebro. på tal om å festa, är du medlem på ngn partysida som tex ikväll.se eller nattklubben.se? är du glad nu förresten då jag har orkat ladda upp lite nya bilder på bdbn? :P sköt om dig vännen <3

2009-05-12 @ 10:32:58
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0