Devour

hejsaaaan! idag är det lördag, fick sluta tidigare från jobbet. inga mer lektioner och det är kanonväder, wiho :D

igår uträttade jag tre livsviktiga ärenden. först var jag och röstade till europaparlamentsvalet, första gången jag fick rösta:D wohoo. tror jag gjorde ett bra beslut.
sedan var det klippning, inte livsviktigt med nödvändigt, nu är mitt hår nytt och fräscht :)
och sedan såklart det allra viktigaste, jag sprang och köpte The High End of Low. när jag kom hem igår var jag så nervös och spänd för den har fått rätt mycket negativ kritik i svenska tidningar, dock inte i amerikanska. men redan i första låten blev jag förälskad. så vackert, med lite många fina lugna låtar och en hel del starka smarta aggresiva låtar. jag kan verkligen inte låta bli att älska plattan. och detta säger jag inte för att jag är ett stort fan, även om jag nog skulle tyckt om den även om den sög, men den här plattan var verkligen grym. marilyn manson kommer för alltid att ha det där extra underbara. kan inte välja en favoritlåt för just nu älskar jag alla, men devour var fantastiskt bra. lyssna!
hursomhelst sen var jag happi och glad och stack till rålis med anna, johan och mötte adam. vi satt där och drack och sedan drog vi vidare till theodoras. lite små intriger vart det men kvällen slutade fint.
idag jobbade jag tre timmar och sedan har jag legat på balkongen och solat, lyssnar på highend och läst lite i mansons självbiografi. nu kommer jag ha en stor mansonperiod ett bra tag framöver. beware

nej snart återkommer våra gäster och då ska jag njuta av en god middag, sedan chillar jag nog ikväll. har precis blivit medlem på en online schacksida och spelar mitt första parti :D den perfekta lösningen på problemet att ingen vill spela med mig! hihi nu ska jag bli nörd. puss


my precious <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0