det är så det ska vara.

tjenare
söndagkväll, oj vad dagen har varit lång men man inte har gjort ett skit ungefär. legat och läst en engelskabok i ett antal timmar på balkongen mestadels. första söndagen här hemma som jag var ledig, kändes helt fel. var ju planerat att komma hem idag från åland men vi kom hem redan igår pga av fulllbokningar. Men med en lyckad helg, eller snarare kvällar/kväll. På torsdagen när vi kom dit hade jag och jenny mys i stugan (typ första gången jag var där själv) försökte elda och sånt, drack en del och se kom grannarna över och krökade lite. sen drog vi såklart till stan där det var ganska dött. alla var ju såklart ute på onsdagen. men aspackade blev vi, med en rejäl bakfylla på fredagen som var mindre kul.
MEN kvällen därpå vägde upp allt. helt underbar. såhär när man kommer hem känner man sig nästan lite ledsen över att man inte stannade där längre och hade fler crazy nights, för där känns det som varje kväll är underbar, meddans dom blir helt okej här.  Därför har jag verkligen tänkt på varför jag inte är där jämt, men då skulle det antagligen inte vara samma grej, då skulle man vara van. men ja, kvällen där var great. träffade som vanligt en hel del gamla bekantskaper men lärde också känna en hel del nya underbara dudes ( <3) var Dj ett tag och visade min syssling how to party on åland. haha. och sen avslutades kvällen som vanligt, fast lite längre. sov inget alls i princip. slitet men bra.

Nu back to reality. har feta ångesten över att det bara är en vecka kvar till studenten. jag vill inte bli vuxen. men ska försöka tränga bort de tankarna och faktiskt ha kul! det är ändå the time of my life!

ska hoppa in i duschen nu, tidig morgon imorgon. puss på er
me and my darling som jag spenderat sjukt mycket tid med senaste veckorna. Love you. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0