can you keep a secret?

woho, sverige till final. haha som den stora melodifestivalnörden jag är, not. men har man en familj som är galna i det så kan man inte låta bli att bli insatt. själv tycker jag rumänien och sweich (hur fan det nu stavas) var bäst i kvällens melodifestival. :)

idag har jag haft prov, det gick bra. kul var det tillochmed. sedan kom jag hem, asseg, och sen blev det gymmet. stack iväg vid fem och kom hem åtta, tar alltid sån tid för oss. och påväg hem lurade cornelia iväg mig så vi gick i typ 40  min runt hela orminge för att komma till bussen, haha. jaja lite extra motion.

nu ska jag chilla lite och sen sova. är rätt trött. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0