what a wicked thing to do,

lazy day. Har försökt koncnetrera mig på att plugga. har skrivit lite på min roman och läst min engelska bok. Mer än så har det inte blivit. så svårt att fokusera. Och jag har väldigt svårt att hålla mig till en handling jag tänkt skriva utan att  blanda in mina egna erfarenheter och känslor, men om jag gör det blir det för personligt..såå jaa. det går långsamt men säkert. :)

annars no news. är sjukt sugen på att fortsätta övningsköra snart, ska be papi köpa en ny skylt som vi tappat bort, så kan vi ge oss ut på vägarna igen. ska även komma ihåg att tjata om ett gymkort. I need it!

gud vad jag är trött, skulle kunan sova resten av kvällen. men ne! btw sa jag att vi fått våra studentmössor nu ?:) min är jättefin, och så beställde jag ett ingraverat glas och en penna  :) snart är det dags! ihihih


Kommentarer
Postat av: erika

visste inte att du hade börjat övningsköra :P går det bra då? =)

2009-03-08 @ 16:35:58
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0