måndag- were you gonna sleep tonight?

hej hopp
måndag
överskottsenergi som vanligt.
alltså mina senaste vardagskvällar har verkligen inte varit särskilt spännande. framför datorn för att plugga, men slutar upp med att jag gör allt annat än pluggar, dvs ser på tv och är inne på fejjan. mitt liv är ganska tråkigt just nu. ikväll har jag försökt skriva på min bok, tycker jag skrivit massor, men det visade sig vara knappt fyra sidor. give me time please!
idag efter min lilla korta skoldag var jag iaf till tryckeriet och det verkade lösa sig bra, var bara att lämna in en pdf-fil med mitt arbete och bilder så skulle det fixas på ett par dagar. detta betyder att jag har denna vecka på mig att göra klart allt, för senast måndag måste jag trycka den. fredag är ju deadline.
som tur är har jag avslutat de mesta andra stora arbeterna så jag kan fokusera på det här nu :)

hann btw även med ett besök i forum (som varje dag iofs) och tog en glass med madeleine. det var min spännande dag, för efter det åkte jag hem och förblev hemma :) FAST NEJ, dör ljög jag. hände ju en bra sak till. hittade ett par skitsnygga jeans, som är snyggare än dom jag köpte förra veckan så jag ska byta dom mot varandra eftersom det är på samma affär. och de nya är billigare så då får(måste) jag köpa nåt mer också:) hihi, det blir bra. ska fixas imorgon

nej det var iaf allt. ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0