I don't wanna close my eyes

woho, torsdagkväll! alltid lika mysigt, längtan efter helgen (som för övrig består av massa intensivt jobbande igen) !
Nu är jag helt utmattad, gick upp i ottan imorse ungefär. klockan sju. hade en lektion och sen var jag och anna och simmade. skönt, länge sen nu. Efter det satt jag och pluggade lite och sen tog jag en fika med mig själv i forum :)
     och JA, jag kan fika själv. Förrut kunde jag inte det, det var omöjligt. Mina vänner tycker också det är omöjligt, jag förstår dom! Sen har vi de andra vännerna som tycker de är töntigt att inte kunna äta själv,! Jag har iaf klarat av att inte känna mig mobbad vid sånna tillfällen, så jag är ganska stolt :)    MEN, jag måste ändå förklara mig. Jag satt faktiskt och väntade på Maria som jag skulle följa med hem. Jag gick inte bara dit för att äta, haha så långt i utvecklingen har jag inte kommit än!
 Sen som sagt blev de Maria's place med henne och Malin. Jag tog lite bilder till min roman, så jag sminkade och stylade Malin och Maria, dom är mina modeller. Så sjukt kul :D hoppas verkligen jag hinner med allt för de kommer bli grymt!

sen har det varit en lugn afton. Ska nu plugga vidare. life is hard at the moment. MEN när allt det här är över kommer det kännas desto bättre :)


ÅH BTW, höll på att glömma. Vet ni vad jag hittade idag när jag rensade min inkorg på hotmail? Jag hittade världens sötaste mail från typ 2003/2004 från världens sötaste personer. några från min allra bästa kompis at the time och några från min första pojkvän. De var så otroligt vackra så jag blev alldeles rörd, var nära på att börja lipa. Gud vad mycket kärlek jag fick från dem, och ingen av dom har jag någon kontakt med alls idag:( Man måste fan lära sig ta vara på alla de som behandlar en som guld, en dag är det borta, och man inser aldrig hur mycket man förlorat!...
...sen kom jag även att tänka på en annan grej, why the fuck skriver ingen sånna söta brev till mig längre?!? :O a shame!







love <3

Kommentarer
Postat av: Erika

jag skriver brev till dig! :D räknas inte dom? :O svara btw gärna till min blogg så jag ser kommentaren också ;P puss

2009-03-16 @ 15:45:07
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0