curley sue

heeeeej :)
dålig bloggare har jag blivit också. vet att folk hatar att läsa långa inlägg sällan, mycket bättre med massa små korta. men jag har inte tillgång till dator så ofta och jag gör så mycket kul som jag vill skriva om :) ska försöka va någorlunda kort

fredags var jag i skolan och hade möe, gick asbra. sen var jag en snabbis till stan och såg när bianca klippte sig. sen hem till coco och slinga håret (jag är grym), sen utgång typ. började med några öl vid fridhemsplan(nämner inget namn :P) sen vidare till dovas där man ALLTId lyckas hitta massa lättlurade typer och eventuella ragg till cornelia ;D eheh. fett kul ändå. sen vidare till Soft vid t-centralen. var mysigt och astrevligt :) de mest otippade  kvällarna blir bäst"
igår jobbade jag som en tok, bakis som ett svin plus sjuk. så jag bad om att få hem tidigare. mm, bra där. sen asmysig tre rättersmiddag hos min lilla Maria, och sen after. vem ser man inte där om inte min arbetsledare som gett mig lov för att jag var sjuk! Men jag lovar, jag var det! haha. sen var halva jobbet där och halva gamla jobbet också. och typ massa nacka folk. random som fan. kom inte hem förrän halv fem (suck) och skulle upp tio imorse och jobba hela dan också.

FAN VA JOBBIGT, skojja inte. brukar inte jobba båda dagarna OCH gå ut båda kvällarna samma helg. man dör typ. ikväll spenderade jag aftonen framför tvn med en påse chips, det tyckte jag att jag var värd :D ihih, dock inget pluggande..ojoj inte långt kvar nu tills allt ska vara klart. STRESS!

ne nu måste jag fan sova innan jag får en blackout i stolen. puss på er

ps. jag hatar ordet kram. ds.


Kommentarer
Postat av: erika

vad hade detta inlägg med curly sue att göra? eller var det bara föratt inlägget handlade lite om hår och frisyrer? ledsen att jag skriver "kram" till dig "hela tiden" då =/ höll på å skriva det igen nu. sorry.

2009-03-09 @ 13:45:55
URL: http://ladylemiz.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha söt du är!

nejmen i varje rubrik skriver jag en bra låt jag gillar, som låttips liksom :) hehe

2009-03-09 @ 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0