snälla snälla

Hejhej! måndag igen wohooo
helgen gick snabbt fast den var rätt händelselös, var sjuk the entire time typ. fredag var jag helt avdäckad, lördag likaså, jobbet lackade totalt för att jag var sjuk. på kvällen var det melodifestivalfinal med madeleine och 20 kg godis. igår var det jobb och idag var det skola och plugg. my life is exciting nowadays. bah.
har iaf fått lite saker gjorda, men jag har fortfarande en bok som ska skrivas! orkar dock inget nu, är helt slut. tror jag börjar vända dygnet rätt håll. alltid trött på kvällarna nu för tiden. hmm. kanske är bra?


positvt den här veckan är iaf att det är studeidag på fredag = utgång torsdag :) och förhoppningsvis när den här veckan är över så är det värsta skoljobbet över. puh! nästan iaf.  :)

borde faktiskt gå och prata med la work om mina tider, men jag vågar inte gå dit ifall dom känner för att sparka mig. hmm. how to solve that  problem?

NEj, ikväll ska jag få sömn. inge mer plugg för dagen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0