sex, drugs and rock n'roll

här sitter jag och filosoferar med john om livet, haha. känns lite bättre nu faktiskt. nyss var jag deppig över allt skolan och sånt (är jag iofs fortfarande men låter bli att tänka på det:P ) men men..

så var man hemma igen från en helg på ålan doch sportlovet var över :(
åland var intressant. jävligt intressant. det gick snabbt och någorlunda smärtsam ( som alltid när man är där vaknar man upp med minst några skador. denna gång med feta brännsåret på halsen och sår på ena knät, samt trasiga strumpbyxor. haha).  fick mer av allt jag inte trodde jag skulle få alls. men ändå kändes det konstigt. hmmm. varför sitter jag och skriver för att andra ska läsa när ni inte fattar nånting av mitt babbel? :p haha. men jag vill inte gå in på detaljer. jaja
i fredags var vi hos tina på inflyttningfest, kul kul :D sen krogen en snabbis, sen sov jag i stan. och jag har lärt mig att det spelar ingen roll om jag känner 90823 männsikor med körkort om de inte kan hålla sig onyktra eller i närheten! haha. jag har haft problem hela helgen med att ta mig till ställen. på lördag kväll vid halv åtta lyckades jag ta mig till stugan , efter en mysig dag.
sen blev de lite tv och jag blev snabbt rastlöst och lyckades (efter 3273847293 samtal) ta mig till stan till tibbis nya lägenhet. var väl nice, men hela min plan (haha) gick åt pipan så jag vet inte. hmm. intressant kväll iaf, slutade med att jag somnade i stan igen, efter jag hade spytt upp ungefär allt jag hade i magen. usch usch, och som man mådde idag. men men det var väl kanske värt de  :)
sen har jag varit hos kusin fredrik och firat hans kommande 18 årsdag med trerättersmiddag och sånt. han har fått en bil! varför fick inte jag en bil när jag fyllde 18?!:O

sen var planen att läsa min engelskabok på vägen hem, men med sällskap som Erika och Ante är de lite svårt att plugga ;) hehe. jaja, kul att få sällskap !

nu ska jag återtgå till det ROLIGA plugglivet. fuck. hata skolan. hata hata hata. :)
hehe godnatt :)
underbara tider!  give me back  :) time of my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0