seize the day

hola.

whats up?
Har typ isolerat mig två dygn framför min dator, bokstavligt talat. Är i princip det enda jag gjort idag och igår och i tisdagskväll. jag skriver, skriver och skriver, men det går långsamt, långsamt och långsamt. Tyvärr bestämde sig mina modeller till mina kort att resa bort hela veckan, vilket betydde att jag inte hann ta alla bilder jag skulle ha med i boken, så nu blir det inga bilder alls. lite synd men samtidigt så vet jag inte hur jag skulle hunnit sitta och redigera dom. jag har så mycket kvar att skriva.

önskar att jag hade mer roliga saker att berätta men i guess not. eller ja. våren är här (inte för att jag får ta del av den) men den finns där ute. och jag kom på att jag måste fixa utklädningskläder till alla skivor. börjar ju redan på tisdag :O ojoj! panik.

fick ett erbjudande om att jobba idag men jag var tvungen att säga nej (typiskt, jag som vill ha mer tider) bara för att jag måste skriva. Shit, undrar om författaryrket verkligen är något för mig. Fast då har man kanske inte en lika tight deadine.

Hursomhelst. Imorgon är det fredag och då ska jag INTE vara hemma åtminstone. då ska jag på förfest till Elin och sen ut nånstans :) ska bli skönt. behövs verkligen.

nej back to business. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0