I just want you to know who I am

jag har kommit fram till en sak. jag har vissa vänner som jag antingen älskar och tycker är underbara, men som sekunden senare kan göra mig så jävla förbannad att jag verkligen undrar varför jag ens umgås med sånna personer. det är verkligen som en berg  och dalbana. och jag har länge tänkt att det är bästa att blockera sånna personer från mitt liv och vara med dom som jag alltid har kul med. men sen insåg jag en sak. det är dom där bergochdalbanevännerna som verkligen står mig närmast, som vet allt om mig och som jag är lyckligast med. som jag litar på mest. dom är min familj. och ja, man kan avsky sin familj och vilja slippa den, men det är fortfarande min familj som jag alltid kommer att älska.

<3
this goes out to a few special people.

Kommentarer
Postat av: Erika

hör jag till dom? du är speciell för mig iaf såfiah :P hihi ^^ det var en trevlig natt ;) kommer du ihåg den? du skrev i min dagbok :D

2009-03-16 @ 15:47:23
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0