give me inspiration!

Fredagskväll och jag är hemma. börjar bli lite av en vana, haha.
Nä, men jag som skulle spendera hela kvällen åt att skriva min bok. Blev inte riktigt så. Jag har alltid tänkt att det är lugnt, även om det är tajt om tid, jag behöver bara sätta mig ner nån kvälll och skriva klart hela. Men det är inte så lätt. Jag tappar fokus och blir oinspirerad efter ett tag. Fan, hur ska det här hinnas med? plus allt annat asljkhlkasdhlshls, dö!

well, som sagt är hemma ikväll, satsade igår istället. var i åkersberga med gänget och krökade. var mysigt, med vattenpipa och hela köret.  :) idag mådde man mindre bra, och imorgon är det jobb så.! hittade iaf en fin tröja som jag köpte för pengar som jag egentligen inte har. tihi ^^

jaja, nu ska jag gå och sysselsätta mig med något jag får inspiration av!
puss, party on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0