fight!

blablabla.
koncentrationssvårigheter.
varför kan man aldrig koncentrera sig när man har mycket tid över, ? det är omöjligt. får ingenting gjort. kommer bara på andra saker att göra, som att sätta upp affisher på väggarna och spela gitarr och såtn jag aldrig gör annars. haha
vill inte med skolan. men sen när det väl är över kommer friheten och hjälp vad fan ska jag göra då? jag har ingen aning!!
gillar inte att tänka framåt. jag vill stanna tiden här där den är. kanske spola tillbaka lite för nuförtiden är jag så stressad.

menmen. lite framåt kan vi tänka, imorgon är det helg :) wiho. jag och cornelia ska dra ut nånstans, vi tänkte möta jenny och se på band vid universitetet men de lär nog inte bli så iaf. nån stans ska vi , och innan dess ska jag färga hennes hår :) ännu mer innan dess är det skola. kl 10.30 har jag bestämt möte med Edgar på Bk för en intervju om arbetspolicy och miljöfrågor. han verkar fett seriös och jag har ingen aning om vad jag ska fråga! måste skriva ihop något imorgon på morgonen. ihi. lite kul ändå, jobbet liks..

nä jag känner att det här inte direkt hjälpte mig att fokusera  :P haha, lika bra och dra upp till rummet och sängen och tvn :) först ska jag ha mitt dagliga samtal med john förstås!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0