end of the night

FUCK! när jag väl tänkte "nä nu ska jag ta tag i mitt liv och börja träna och gå i skolan" så ja då blir man sjuk. min hals är uppsvälld och det gör förjävla ont när jag sväljer eller ens pratar. fuck.
menmen, imorse tog jag lite sovmorgon och gick upp med linda så vi kunde åta lunch togheter ocg så ritade jag en karta så hon hittade till bussen :) börjar bli bra på sånt, har gjort det några gånger nu..
sen var det en kortis skoldag och sen raka vägen hem i snöovädret. har skrivit fyra a4sidor på min roman. låter inte så mycket kanske men de blir ju typ 8 normala sidor. har verkligen kommit igång. bara jag fortsätter såhär närmsta veckan så kanske, kanske jag hinner. mycket osäkert.. :)
skolan är ett hell, ju mer vi har ju mer ofokuserad blir jag. but ill try!

imorgon ska jag försöka lyckas övertala min lärare att låta mig jobba hemma på tors, utan frånvaro dvs. för planen är att åka till åkersberga imorgon och ha myskväll med jenny. och det suger om man måste gå upp typ fem för att ta en buss som går sex för att va framme åtta. haha. hoppas hoppas :D
nej nu ska jag upp till rummet och kanske städa lite, sen sova :) puss och godnatt!

FAN, nån som kan hjälpa mig att ladda upp bilder eller?! det är ju helt fucking impossible!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0