dom säger kom

Tjoo. lördag, sliten dag.

jobbat som ett as, löningshelg med asmycket folk, och så är man smått bakis as usual. isch ishc. skulle till nyköping på feta fekken ikväll men måste tydligen jobba varje söndag så det sket sig. så jag hade planerat att vara hemma och skriva på min bok, men jaa. blev ju typ robinson och earth hour med familjen ist. mamma vägrade låta mig tända en enda lampa, datorn eller något på flera timmar! men jag måste säga att det var lugnt och skönt. mindre kul när jag tappade bort fjärrkontrollen och skulle blanda dipp i mörket, haha.. jaja

igår var en bra kväll. förkrök och pizza hos elin och sen tog vi en taxi till slussen och gick till Bauer på götgatan, efter omvandlade planer. kom i säng i någrlunda tid dock, inte för att det hjälpte.

Nu måste man alltså vrida fram klockan, orka sno min sömn liksom :( men jaha., så nu är klockan egentligen över två? sjukt dumt.

aja imorgen blir det bara 4 och en halv timmes jobb, sen MÅSTE jag skriva klart och rätta och fixa boken, för på måndag ska den tryckas :)


this is me a friday night. (snodde av madeleine för min kamera funkar inte mer :( )

Kommentarer
Postat av: Hanne

Asnajs bild! <3

2009-03-29 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0