are we dancers?

oj vilken härlig dag det varit! soligt väder och vårkänslor. trots det vill min hals inte bli bättre. hostar och har ont mer och mer för varje dag känns det som. kanske inte så smart av mig att simma vid den här tidpunkten. menmen
talangtävlingen i skolan var jättekul, tänk så många duktiga talanger det finns på samma ställe. ojoj, synd att man inte ställde upp. priserna var ju grymma. Bianca vann tyvärr inget men var duktig ändå.  :)
Efter det åkte jag hem och chillade och nu är jag klar med satanistarbetet, nästan iaf :) skönt. det mesta börjar arta sig. men det jävla projektet då?! hmm..

btw, såg Män som hatar kvinnor igår. riktigt bra film. som om ni inte hört den förrut? men se den, magstarkt var ordet.

imorgon är det en lektion sen helg :) NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0