allting kommer lösas och bli bättre igen

tjooooo
wzup!?
själv sitter man och skriver ut typ 140 sidor skolarbete från datorn. är iaf klar med alla stora grejer känns de som nu, förutom att skriva en bok, men ja det, suck. orkar jag inte ens tala om.!
jaja, nu är helgen över igen och kanske dags att bli lite seriös. en väldigt bra helg allt som allt. i fredags tog jag ju det chill, och igår jobbade jag hela dagen. men satans hosta går ju aldrig över. har vaknat upp varje morgon med världens halsont och huvudvärk i två veckors tid. läskigt.
iaf efter worket igår åkte jag till åkersberga, på party! först myste vi i mörktet med pipan, och sen kom folket. var faktiskt astrevligt trots förutsättningarna :D massa sköna dudes, massa pipa och bara allmänt rolig stämning :D natten var great, fram tills att jenny tvingade ut mig och timmo i kylan vid fyratiden när man typ hade däckat för att plocka upp fimpar haha. jaja
imorse var mindre kul, var så sjuuukt trött. skulle ju åka hela vägen från åkersberga till jobbet astidigt. sov några timmar, och lite på tåget påväg in. fyfan. och jag kom typ fem min sent och fick värsta utskällningen . PALLA när jag mådde sämst. iaf sen var jag allmänt seg men otroligt nog vann jag kassatävlingen så jag fick köpa vad jag ville på konsum för 35 spänn max, haha:D som pris liksom. jag var skitstressad och valde noblesse, rawa tyckte jag skulle köpa ost.

sen vare kväll och tv och lite plugg som sagt.!

och nu ska jag gå och sova för jag är helt utslagen. sleep tight! peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0