where were you?

tjena
hade tänkt på hur långt inlägg dte här skulle bli, men jag pallar inte. var så fruktansvärt förbannad  på skolan och alla deras fullkomligt idiotiska regler och liknande, betygssättning och sånt. Ja, jag hämtade ut mina betyg idag. därför jag vart så frustrerad. men nej, jag har redan fått ur mig det mesta och jag orkar inte ens slösa tid på detta.fuck them.
innan det var iaf jag och bianca och simmade, hon köpte också simkort. asmysigt, mycket roligare än att gå själv ju!
sen köpte jag en skjorta till papi och så har vi firat honom ikväll, och så har jag pluggat. duktigt sofia. very very good.
nu måste jag faktiskt också göra massa annat plugg. men jag tror jag sparar det till nästa vecka. för jag måste packa och välja ut kläder till helgen :D samt lyssna på massa backyard så jag kommer i stämning tills imorgon :D:D

nu blev jag också väldigt partysugen, vill verkligen gå ut på fredag. men mina parenter tycker inte om den idén eftersom dom tycker det är ganska opassande att vara bakis på en begravning. sant, mycket sant. tänk om man skulle spy i k yrkan? meeeen, man kan ju faktiskt ta det lilla lugna men gå ut ändå? :) kanske, jag vet inte.  vi får se.

imorgon blire som sagt skola, jobb och konsert. givande som fan! nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0