criss angel

tjoho
första dan i skolan på vårterminen, phett läskigt. började åtta med massa plugg på en gång. kom dock tio min försent, icke bra. men jag ska skärpa mig :) nu har vi typ slutat men vi sitter kvar ändå becoz we löv scuul so much. Hade iaf psykologi nyss, underbart underbart! ska ju bli psykolog och magiker liksom. BÄST! jag är taggad på skolan nu, iaf ett tag. får se hur det går :)
men men tänkte dra helgen lite snabbt. I lördags var vi ute och åt middga på primo ciao ciao, sen drog vi till viper och förade, och sedan hamnade vi på after. haha. men tillslut kom vi in på movitz, och jag sa hejdå till max som ska åka til lIndien i ett halvår:( sad sad. men trevligt var det. I söndags(igår) sov jag bort halva dan, sen kom jag hem en snabbis och sen åkte jag till cornelia där vi åt och hade bingo-kväll. och cornelia vann:D men vi kom inte med i tv. Anna vann nästan mat och gott för 100 kr men sen fejkade hon det :( fett synd. Iaf sen såg vi på trollkarlens hemligheter, ganska B då jag kunde alla trick innan, men vi får se hur resten blir :)

well, ja nu är det skola igen, skulle nog jobbat idag men jag har glömt kläderna så jag skippar att gå dit tror jag. haha seriös jag är. fast innan dess ska jag nog gå till nacka simhall och köpa simkort:D anna är på nu så det lär bli fett..


jaja, nu ska jag njuta lite mer av copters. puss och hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jah! Simma, det borde man göra, faktiskt. Lycka till!

2009-01-13 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0