people like people like people like us

OMG igen!
jag var så lycklig igår så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Idag var skolan ganske seg (-) men sen klippte jag mig gratis av frisörtreorna (+) . alltså låg jag definitivt på plus sidan. MEN, en annan grej, som en viss john berg smsade mig om imorse. något så oslagbart så inte ens konserten igår slår det. direkt när vi var påväg hem igår sa jag "det här är det bästa jag någonsin bevittnat, det finns inget som slår det. Eller ja manson såklart men inget annat."
så ja, guess what! manson kommer till Sverige i sommar :D im so happi happi.
metaltown i göteborg. nice. nice.nice.nice
hänka?
:D

det sorgliga är att folk im min närhet förstår inte hur stort och fantastiskt detta är. jävla idioter alla är som inte fattar hur jävla bra manson är. he's the shiat! woho. jag måste hitta någon att dela min tankar med känner jag. :)

nu ska jag ta en liten fika här hemma och sen ska jag packa ihop mina grejjer, sen bär det av till åland!
seyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0