patience

Herregud vad skolan sliter på en. Det är ju så sjukt mycket jobbigare att gå i skolan en dag än att festa fem dar i streck. jisses. i måndags sov jag direkt när jag kom hem från skolan i flera timmar. Igår klarade jag inte va att gå till skolan ens, var så sjukt trött/utmattad/död. Idag somnade jag på en bank med massa männsikor, på en buss en jättekort sträcka och hemma hos bianca precis efter jag öppnat min bok. Bara sådär. Kan bero på att jag försöker stressläsa klar 1984 men kommer ingenvart så då slocknar jag ist..
iaf. :) Imorse var jag uppe tidigt och simmade i simhallen by myself, asskönt att ligga och vila i den varma bastun en timme innan skolan börjar, nära till lektionerna också. Sen hade vi bara två roliga lektioner och sen käkade jag och Bianca lunch i forum och sen begav vi oss till stan(banken) och sen till henne. Helt plötsligt ger alla med sig och köper simkort, jag som tjatat på varenda jävel hela hösten. men nu ska både Anna och Bianca köpa det :D så imorgon får jag sällskap.

ja annars har det inte hänt så mycket roligt. sovit som fan på kvällarna, inte orkat ta extra pass på jobbet, är för slut. mjukstartat våren litegranna. imorgon ska jag iaf shoppa lite presenter, till bland annat jennie som fyller år imorgon och ska fira på fredag :)

nu ska jag nog försöka skriva lite på mitt projekt, tro det eller ej men jag började idag. Det sög dock, har ingen inspiration och skriver som ett barn, var så länge sen. Men nu gäller det att bara skriva på och så kan man ändra och rätta i efterhand.

såhär vackert och underbart var btw Åland under julen :) typ en vecka sen, lite mer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0