no song unheard

tjena
dagarna har inte varit så intressanta, skolan, plugg, simning, stan och sånt. så jävla segt.
allltså det är så sjukt, förrut blev jag asglad om jag fick några timmar efterskolan där jag var ledig och kunde göra vad jag ville, men nu har jag så sjukt mycket fritid så jag blir förslappad. Jag får inte jobba mer än på lördagar(vi är för många), jag har ingen dans eller gymkort eller nåt så ingen träning. jag slutar astidigt i skolan och alla andra slutar sent så man kan inte hitta på nåt. osv. lite läxor men dom är inte så svåra..
haha jag kanske inte ska klaga, men jo fan jobbet är surt, jag fick knappt en tusing i lön! TUSEN KRONOR! hur ska jag klarar mig på det i en fucking månad?!??!?!?!?!??!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!?! DÖh
ska fan jobba varje gång dom frågar mig nu, typ. vilket dom aldrig gör :(
ne nu orkar jag inte sitta här, ska städa lite.
puss


fett trist inlägg btw, läs inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0