love love love love love love love love love love love love love <3

underbart är kort. tänkte det här inlägget handla om. hur bra jag haft det men att jag nästan nästan vill åka hem snart för att inte förstöra illusionen jag har av åland just nu. vill behålla minnet i allt bra som hänt. men jobbet ville inte ha mig tillbaka förräns på lördag, så jag stannar nog nån dag till ändå. chillar lite bara. till tis kväll typ, då alla ändå börjar skolan och jobbar. får se om det hinns med nåt kul.

MEN, imorgon, imorgon, imorgon, 5 januari! det big DAY! vet ni inte vad fan som händer då är ni fan dumma i huvudet på riktigt. Och imorgon, 5 januari 2009, är det stort! Då fyller den bästa artisten/konstnären/underhållaren, my baby, 40 år! Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar Marilyn Manson, men nog är det mycket då min enda tatuering är en symbol för manson. kärlek kärlek kärlek<3
Grattis i förskott Brian, imorgon blir det tårta!

pusspusspusspuss

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0