I touched his fucking heart :)

omg omg omg omg omg
IM IN FUCKING RELOVE WITH MY BEJBI!
konserten var så över förväntan! jag har sett mycket backyard i mina dagar men jag tror fan den här konserten slår allt. ALLT fanns med. attyden, alla de bästa låtarna, på så jävla tight sätt. nickes poser, lilla söta johan, hårda peder och framför allt coola dregen. I lööööved everything he said. så jävla underbart. jag grät nästan också på Saved by the bell. har mina älsklingar bara gått och blivit helt fruktansvärt ännu bättre? hur är det möjligt? jag är så kär. det allra allra bästa var ju när min lilla dregen slängde sig ut över oss precis. smekte honom över hans underbara svettiga bröst och bröstvårtor :D nu vill jag inte duscha igen! vill vara dränkt i hans spott och svett, den bästa känslan som finns.
haha ja jag brukar gå på konserter ofta men jag blev helt frälst. jag var så jävla lycklig. ÄR. det bästa absolut på så jävla längeeeeee!

herregud vad den här veckan varit dramatiskt, extremt på alla bra och dåliga sätt. och det kanske har varit mycket, men det är fan värt allt om man kan vara såhär lycklig.
du förstår vad jag menar om du var på tyrol ikväll och såg sveriges, eller snarare världens bästa band. Backyard Babies.
nej jag har inte precis upptäckt dom nu, har gillat dom så länge jag kan minnas. men dom blir fan bättre och bättre!!

nej nu är jag så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen:D puss på er !

Kommentarer
Postat av: Lisa

ASPARTY! :D

(Okej, vad har hänt med blågdesajnen?)

2009-01-30 @ 11:07:05
URL: http://daisyworld.blogg.se/
Postat av: sofia

men jag ville prova nåt nytt, tyckte det här kändes enkelt men ändå coolt. mer mig. klockrent.

och puss på dregen<3

2009-01-30 @ 15:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0