I miss you

Hej och hå alla glada!
jag tänkte att det skulle kännas lite skönt att komma hem, men när jag gjorde det för ett par timmar sen fick jag bara värsta ångesten. såhär roligt jullov har jag nog aldrig eller inte haft på länge. and everything's over. hur man än vrider och vänder på det får man inte tillbaka de där underbara roliga stunderna.
hursomhelst firades mansons födelsedag igår. först var jag på trerättersmiddag (igen) och åt magnifik mat. sedan följde jag med kussen på fest med hans polare. kändes lite mobbat att inte känna nån men efter några flaskor så blev allt riktigt trevligt :) efterdetta stack jag till arken och mötte upp linda och robert, vi hängde på övervåningen med dansband och pardans. mycket trevligt. träffade även trevliga jens som serverade min fylla för den kvällen. sen massa andra trevliga dudes som jag sjöng mansonlåtar med :) och sen, hände det bästa som någonsin kunde hända. De spelade en Marilyn Manson låt på undervåningen (där partymusiken spelas) hur jävla udda är inte det på ett sånt ställe, just den här dan? jag blev crazy och lycklig. :) trots många incidenter slutade kvällen bra. :) riktigt bra.
Idag var däremot lite stressig och sliten, men phett v'ärt det! nej nu ska jag försöka anpassa mig ( :( ) så gott det går till det här livet. Ska upp imorgon och shoppa upp mina pengar jag inte har.
puss på er och happy new year. En bra start fick jag.





As soon as I saw you I knew that you were the man of my dreams, What can I do to keep you mine?

Kommentarer
Postat av: erika

hur firade du nyåret sen då? jag var i geta hos andreas familj. sen for vi till hans en kompis som hade nyårsfest. med det gänget höll vi igång sen till halv elva följande dag ^^

2009-01-07 @ 19:18:16
URL: http://ladylemiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter kul :)

lisa kom till åland och vi hade först trerättersmiddag hos mig, sen gick vi till torget och såg på rakterna. där träffade vi massa folk och så hoppade vi in i en bil och åkte på fest till godby :) det var kul

2009-01-09 @ 22:50:20
Postat av: Anonym

/ sofia

2009-01-09 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0