how to save a life

hej, idag var jag hos tanläkaren. Tänkte knappt gå dit, kändes onödigt. Dom skulle ju bara kolla så allt var okej och se så att mitt gamla hål var okej och sen kunde jag gå. Men icke, det var iofs ett gränsfall men dom tyckte tydligen det var säkrast att borra, (annars var tydligen mina tänder heelt perfekta, därför ville dom egenltigen inte men men), jag frågade lite rädd när borrningen skulle ske, och då tar dom fram borren och säger att det ska ske på en gång, och att bedövning nog inte behövd, det är ju inte så farligt. IN MY ASS. i början kändes det bara lite ibehagligt, men sen när dom kom djupt in (dom höll fan på länge) till den onda kändes det som att bita i världens isigaste isglas gånger 39209013 samtidigt som någon borrar sönder mitt skelett och det enda jag kan kunde tänka på var smärtan. Sure, jag är känslig men faaan, det var inte kul..
Iaf, sen gick jag till konsum och köpte cola, chips och dipp och gick hem och gottade mig för att jag tyckte så synd om mgi själv <3 haha

sen var jag i stan med john, åt och köpte födelsedagspresent till jennie.  det var typ min dag.

Resten av kvällen har inte direkt varit rolig, sorglig. Men jag är känslokall och gömmer alla mina känslor innuti mig, men om en vecka eller två kommer allt komma ut. :( jag är extremt känslig egentligen men när så mycket hemsk information pumpas in i mig kan jag inte bearbeta det normalt utan går runt som om inget hänt.. Hoppas du inte behöver lida. <3

imorgon ska jag vara i skolan hela dan, sen direkt till jennie på middag och sen ut. sen kommer jag väl hem sent och upp tidigt och jobbar och sen direkt till Jenny och blir där till söndan. så inget mer bloggandes förrän tidigast lördag kväll hos min bejbi iaf :)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0