happy b-day

Hejsan!
dålig uppdatering,  i know. sorry
idag är iaf min 19-årsdag, ganska sjukt egentligen. nitton bast. snart 20. jag  känner mig som tolv typ. men kul ändå. lång dag i skolan men roligt ändå, redovisningar men massa grattis :) imorse fick jag playstation 2, singstar, parfym, presentkort, konsertbiljett  till backyard babies(tors) och lite annat smått och gott. mycket bra!
efter skolan åkte jag hem och fixade singstar, åkte in till stan och åt stoor middag plus dessert på ett ställe på söder. något italienskt, cucina tror jag det hette (?) gott var det. och när vi kom hem har vi sjungit ABBA låtar hela kvällen (abba dvdn ingick) haha. kul kul
bra födelsedag.
i lördags firade jag för mina nära och kära, även om alla inte kunde komma. det blev middag och förkrök, härligt värre. fick söta presenter, precis vad jag ville ha. sen skulle vi till harrys, stod i kö i några år och sen fick jag inte komma in(fucking vakt) så jag och jenny tog en dyr taxi hem och däckade. anna och johan kom inte heller in. helt sjukt. i söndags degade jag och pluggade jag.
i fredags chillade jag mest, städade. kusin vitamin william med vänner kom till sverige på besök. ja och det var det jag gjort tyyp!
snart fyller jag inte år längre så jag slutar innan det händer :D

laddar upp pics alldeles strax, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0