disposable teens

vet inte om det är jag som är korkad eller vill bildfunktionssaken bara inte ? den vill aldrig.
hursomhelst
idag var inte en så produktiv dag. skulle gått i skolan, blev inte så. skulle simmat, blev inte så heller. men hey, imorgon är en ny dag, då kan jag göra båda grejjerna :)
nu håller jag mest på att klura ut vilken engelsk låt jag ska analysera, ganska stor uppgift är det så någon riktigt intressant ska jag ta. antagligen  någon av manson :)
min andra tanke är hur jag ska klippa mig på fredag? får ju gratis klippning för att skolans treor vill ha hårmodeller, men dom vägrar färga nu:( så det blir bara cutting. ska jag fixa värsta luggen eller ska jag förbli the same? hmmhmm svåra frågor.
imorgon fyller pappa år så jag måste handla en present, hann inte idag. plus det har jag ganska mycket skolböcker att läsa. det jobbiga är att jag faktiskt tycker det är intressant fast det är så himla mycket. och jag vill inte säga att jag inte orkar för jag vill orka. det är jobbigt när det är svårt.
sen måste jag faktiskt börja packa inför helgen. eller jag kan göra det imorgon. torsdagsdag+kväll+natt blir sen och skolan börjar tidigt på fredag, och direkt efter det drar vi till åland. för begravning, vilket såklart inte ska bli kul. men jag såg ändå fram emot helgen litegrann för en annan sak. men jag vet inte om det blir av eller inte. om inte, blir det bara sörjande och skolplugg. not so fun.

nej, det blir nog "I don't like the drugs (but the drugs like me)" som jag  tar och analyserar :) tillräckligt djup för min smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0