come undone

tjoo.
sitter hemma osminkad och otaggad en fredagskväll. har precis ätit middag och kollat på lets dance^^ planen var att gå ut, eller åtminstone bio. men bion sket sig och jag kom på att jag inte har råd att gå ut såhär mycket, så det blir en hemmakväll istället.
hursomhelst. livet i sverige är tillbaka som vanligt, och det var inte alls så plågsamt och jobbigt som jag trodde. Nu börjar det seriösa och materiella livet ist som är minst lika bra ^^   i onsdags var jag i forum och shoppade galet, fick med mig hem skor, tröjor, klänningar, strumpbyxor, bingolotter (haha), kjolar, linnen osv osv.  Gick med i Rädda Barnen tillochmed. Kände att jag ville skänka något och hjälpa utsatta barn så nu skänker jag 100 kr per månad. Inte mycket alls egentligen men om fler hjälper räcker det till att få många barn att gå i skolan. :)
 hursomhelst på kvällen blev det utgång till en mysig bar på götgatan. Först köade vi i en timme men vakterna var sepe så vi dissade babasonic. det var jag, madde, sara, malin plus lite andra flickor. Det var iaf en kul kväll :)
I torsdags var jag först uppe med tuppen (nästan iaf, klockan elva liksom) och fixade mina linser. sedan hem och chillade ett par timmar och sen mötte jag john och fikade. vi har inte setts på ett par månader sådär olika anledningar. Sedan var jag bjuden till Madeleines hus på en underbar middag+dessert :) mums och tack. efter det stack jag och madde ner och hyrde barnhemmet och köpte massa gott och hade filmkväll/natt hos mig :)


imorse var vi dock jättesega och sov och åt upp resten av chipsen :) tihi. och nu sysslar jag inte med så mycket. Packar upp allt från åland, har inte hunnit det förrän nu. typ.
förresten gick hellacopters-dom kallar oss artister-program igår, hoppas ni inte missade. :) annars går det väl lite repriser då och då.
annars är det snart min födelsedag. Jag önskar mig en ny mobil och konsertbiljett till byb den 29 på tyrol! :) kommer bli grymt.

jaja, imorgon blir det första jobbdan på tre veckor, ojoj. sen blire middag ute och utgång med massa folk. ses
puss puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har också gått med i Rädda Barnen-grejen. <3<3<3

2009-01-10 @ 00:28:18
URL: http://daisyworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad duktig du är då :)

2009-01-13 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0